Tauro: Kondicioner za pse Intense Hydrate Mask
- Spada u 3. korak - kondicioniranje dlake, fiksiranje rezultata
- Sadrži 97% sastojaka prirodnog porekla
- Pogodan za sve tipove dlake
- Potpomaže funkciju zaštitnog sloja kože
- Obnavlja strukturu dlake
- Vlaži kožu i ima prijatan miris
- Daje dlaci svilenkasti sjaj
- Smanjuje opadanje dlake i pojačava njenu elastičnost
- Olakšava rašćešljavanje
- Ne sadrži SLS, parabene, mineralna ulja i silicone
- Napravljen u saradnji sa odgajivačima
- Pogodan za pse i mačke
Tauro kondicioner/maska za pse Ultra Nature Care Intense Hydrate Mask spada u 3 korak čišćenja i održavanja krzna psa: kondicioniranje dlake, fiksiranje rezultata i održavanje vlažnosti dlake. Sadrži 97% sastojaka prirodnog porekla. Pogodan za sve tipove dlake. Ova maska potpomaže funkciju zaštitnog sloja kože kao i njeno opšte stanje, obnavlja strukturu dlake, vlaži kožu i ima prijatan miris, omekšava i hrani kožu, daje dlaci svilenkasti sjaj, smanjuje opadanje dlake i pojačava njenu elastičnost, dubinski vlaži kožu i dlaku. Ekstrakt badema potpomaže funkciju zaštitnog sloja kože kao i njeno opšte stanje, obnavlja strukturu dlake, vlaži kožu i ima prijatan miris. Ekstrakt meda omekšava i hrani kožu, daje dlaci svilenkasti sjaj, smanjuje opadanje dlake i pojačava njenu elastičnost. Pantenol smiruje dlaku, olakšava rašćešljavanje i daje joj zdravi sjaj. Glicerin hidrira kožu i dlaku. Ne sadrži SLS, parabene, mineralna ulja i silicone. Pogodan za pse i mačke. Napravljen u saradnji sa odgajivačima.
Uputstvo za upotrebu: Razblažite masku sa mlakom vodom u srazmeri 1:10 i ravnomerno utrljajte po celoj dlaci. Masirati 3 minuta i isprati mlakom vodom. Samo za spoljašnju upotrebu. Držati dalje od domašaja dece
Napomena: Treći korak dovodi do fiksiranja rezultata prethodna dva koraka. Treći korak je poslednji u procesu. Maska ili kondicioner treba da budu odabrani na osnovu rezultata koji želite da postignete sa dlakom vašeg ljubimca. Važno je uzeti u obzir tip dlake ljubimca i da li želite da postignete maksimalni volumen dlake i npr intenzivnu hidrataciju. Maska ili kondicioner će pažljivo zatvoriti vrhove dlake, pružiti zaštitu od nepovoljnih uticaja okolinei spremiti dlaku za sušenje i češljanje. Zatvaranje folukula dlake je jako važno zato što, ako se to ne uradi, dlaka postaje čupava a prljavština se lakše lepi za nju. Treći korak pruža dugotrajne rezultate.
dlake Vašeg ljubimca.
Tauro Pro Line proizvodi
Zemlja proizvodnje: EU(Litvanija)
Proizvođač: Kika Group, Lithuania
Uvoznik: Leto d.o.o. Beograd, Srbija
Isporka proizvoda se obavlja putem Bex kurirske službe na Vašu kućnu adresu direktnim uručenjem.
Isporuka se vrši u periodu 2-4 radna dana od dana naručivanja. Sve porudžbine koje stignu posle 12:00 časova, obrađuju se narednog radnog dana. Pre uručenja kurir će Vas kontaktirati kako bi Vam najavio dolazak. Isporuka se ne obavlja subotom i nedeljom, za vreme verskih i državnih praznika. Porudžbine koje stignu petkom nakon 12h, subotom i nedeljom, obrađuju se u ponedeljak.
Za porudžbine koje prelaze iznos od 6000 din i težine su ispod 20 kg obezbeđena je besplatna dostava. Za sve ostale pošiljke naknada za slanje paketa tarifira se na sledeći način: dostava za pakete do 20 kg – 390 din, paketi od 20-30 kg - 580 din, paketi od 30-50 kg - 980 din. Za pakete težine preko 50 kg, naknada za slanje iznosi 1280 din. U cenu je uračunato osiguranje pošiljke i troškovi slanja.
REKLAMACIJE NA RAD KURIRSKE SLUŽBE
Isporuku proizvoda obavlja Bex kurirska služba. Kvalitet isporuke zavisi isključivo od kurira koji isporuku vrši. Ukoliko niste zadovoljni kvalitetom usluge kurira ili ukoliko ustanovite da je proizvod u toku transporta oštećen, molimo Vas da nas obavestite o tome slanjem maila na office@petmarket.rs ili pozovete naš korisnički centar na broj 061-29-29-061.
Kada obavite kupovinu na svoju e-mail adresu dobićete predračun sa kompletnim iznosom aktuelne kupovine. Ukupan iznos aktuelne kupovine objedinjuje cenu poručenih proizvoda i trošak transporta. Pre isporuke proizvoda operater će vas pozvati kako bi izvršio potvrdu porudžbine. Plaćanje poručenih proizvoda možete obaviti na tri načina.
PLAĆANJE PLATNOM KARTICOM PUTEM INTERNETA
Porudžbinu možete platiti putem Interneta platnim karticama MasterCard, VISA, Maestro ili Dina koje podržavaju plaćanje preko Interneta. Ukoliko posedujete kreditnu karticu Komercijalne banke, nakon unosa broja kartice, prikazaće vam se padajući meni sa izborom broja rata. U slučaju da vaša kartica ne podržava odloženo plaćanje, padajući meni se neće prikazati.
UPLATOM NA TEKUĆI RAČUN
Poručene proizvode možete platiti avansnom uplatom na tekući račun Pet Marketa: 205-215070-25 Komercijalna banka, primalac Bookmark INT doo, Pera Ćetkovića 11j, Beograd. Plaćanje možete izvršiti standardnom uplatnicom u bilo kojoj pošti ili banci ili putem web bankinga. Isporuka poručenih proizvoda će se obaviti nakon evidentiranja uplate.
PLAĆANJE PO OBAVLJENOJ ISPORUCI (POUZEĆEM)
Poručene proizvode možete platiti po izvršenoj isporuci robe. Plaćanje po isporuci robe se obavlja u gotovini kuriru koji je isporuku obavio. Kupac je dužan da plati nadoknadu za poručene proizvode u iznosu preciziranom u predračunu.
IZJAVA O KONVERZIJI
Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu. Hvala Vam na razumevanju.
Vašu porudžbinu, u skladu sa čl. 35. i čl. 36. Zakona o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS br. 73/2010) možete otkazati bez naknade (osim neposrednih troškova povraćaja robe) i bez navođenja razloga u roku od 14 dana nakon preuzimanja proizvoda. Reklamacije na proizvode se mogu podneti u slučaju kada je isporučeni proizvod neispravan, neodgovarajući ili isporuka nepotpuna. U slučaju reklamacije proizvode ćemo zameniti ili ćemo obaviti povraćaj novca u zavisnosti od Vašeg zahteva. U slučaju neodgovarajućeg proizvoda nadoknadu za troškove dostave snosi kupac, dok u slučaju neispravnog proizvoda ili nepotpune isporuke, troškove dostave snosi Pet Market.
Shodno predhodno navedenom članu Zakona o zaštiti potrošača, Pet Market je u obavezi da u roku od 8 dana od dana podnošenja reklamacije odgovori na istu i u roku od 15 dana reši reklamaciju.
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica putem interneta, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja,Bookmark INT doo je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice. U slučaju plaćanja gotovinom, potrošaču se gotovina i vraća.
Reklamacije možete izvršiti putem maila office@petmarket.rs sa naznakom Reklamacije ili pozivom našeg Korisničkog centra na broj 061-29-29-061 i 061-29-29-062.
Adresa za prijem reklamacija je Pere Ćetkovića 11j, Beograd.
Korisnički centar: 061-29-29-061; 061-29-29-062;
Operativni poslovi: office@petmarket.rs
Marketing: marketing@petmarket.rs
Ukoliko želite da nas kontaktirate putem direktne kontakt forme kliknite na sledeći link.